·
Galeria
Jurajska wzbogaca swoją ofertę. Do grona najemców niebawem dołączy HalfPrice.
·
Ponad
2,1 tys. m kw., światowe marki i rzeczy zawsze w niższych cenach - tak w
skrócie będzie wyglądał największy sklep sieci w woj. śląskim.
·
Wraz
z podpisaniem umowy z siecią HalfPrice, Galeria Jurajska osiągnęła poziom prawie
100% komercjalizacji. To wynik, jakim w dobie pandemii może pochwalić się
niewiele obiektów handlowych w Polsce.
Największy taki sklep w regionie!
Zaledwie 3 miesiące po spektakularnym debiucie rynkowym, marka HalfPrice zdecydowała się na otwarcie swojego sklepu w Galerii Jurajskiej. Dział leasingu podpisał właśnie umowę z nowym najemcą. HalfPrice to nowy koncept handlowy, który na rynku pojawił się maju tego roku. Za marką stoi lider rynku obuwniczego – Grupa CCC. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, sklep będzie miał aż 2153 m kw. i będzie największym obiektem tego brandu w województwie śląskim. Lokal powstanie na I piętrze.
- HalfPrice to młoda marka, o której mówią dziś wszyscy! Brand nie tylko dynamicznie rozwija swoją sieć, otwierając kolejne sklepy w najlepszych lokalizacjach, ale robi to w oparciu o bardzo atrakcyjny dla konsumenta format off-price, w którym stale niska cena idzie w parze z jakością towaru – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
- Planując rozwój marka szybko dostrzegła ogromny potencjał Jurajskiej. Zwrócono uwagę m.in. na niezwykle silną pozycję galerii na lokalnym i regionalnym rynku, już istniejącą, najszersza ofertę fashion w tej części woj. śląskiego, a także na szeroki i chłonny lokalny rynek, bardzo atrakcyjny dla multibrandowego konceptu off-price – dodaje.
Co czekać będzie na kupujących? Przede wszystkim w sklepie będzie można znaleźć markowe rzeczy w okazyjnych cenach znanych, światowych marek. Jest to efektem ścisłej współpracy HalfPrice z największymi brandami na świecie. Asortyment obejmie: odzież i obuwie dla kobiet i mężczyzn, jak również akcesoria, zabawki, kosmetyki, a także dekoracje i dodatki do domu. Jak deklaruje marka, oferta sklepu będzie nawet kilka razy w tygodniu uzupełniana o nowości.
Centrum w pełni wynajęte
Podpisaną umową Galeria Jurajska domyka właśnie swoją komercjalizację. Jak ocenia Anna Borecka-Suda, Zastępca Dyrektora Galerii Jurajskiej, taki wynik osiągnięty w momencie, w którym rynek retail mierzy się z dużymi wyzwaniami, najlepiej pokazuje jak duży potencjał leasingowy i inwestycyjny drzemie w Galerii Jurajskiej.
- Pandemia sprawiła, że marki uważniej zaczęły przyglądać się swoim sieciom, inwestując jedynie w sklepy w najlepszych biznesowo lokalizacjach. Także nowe marki decydując się na najem wybierają te obiekty, w których będą miały możliwość szybkiego rozwoju na sprzyjającym rynku. Galeria Jurajska jest jednym z takich centrów, czego najlepszym dowodem jest prawie 100% komercjalizacja obiektu. Taki wynik osiągamy nie tylko dzięki umowie z HalfPrice, ale także dzięki dobrej współpracy z naszym wieloletnim najemcą – Grupą CCC, która stoi za nowym konceptem. To wynik, który w dobie COVID-19 bardzo trudno osiągnąć centrom handlowym – mówi.
Wynik, za którym stoi ogromny potencjał Jurajskiej. Centrum handlowe od ponad 10 lat jest liderem na lokalnym rynku. To nie tylko największa galeria w Częstochowie, ale i w północnej części woj. śląskiego, licząca sobie dziś 49,9 tys. m kw. Jej oferta obejmuje blisko 200 sklepów, z czego ponad połowa to sklepy z ofertą fashion.
Do tego centrum handlowe działa na stale rosnącym rynku liczącym sobie obecnie ponad 1,4 mln potencjalnych klientów, co jest jednym z największych rynków w regionie. Zakupy robią tutaj nie tylko mieszkańcy Częstochowy, ale także kilkunastu ościennych powiatów, a także mieszkańcy sąsiadujących miejscowości z woj. opolskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego. Nie bez znaczenia jest także kondycja galerii w pandemii. Po każdym z lockdownów obiekt dynamicznie odzyskiwał footfall osiągając poziom ponad wskaźnikami rynkowymi notowanymi przez PRCH.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR