Rossmann wystartował z kolejną inicjatywą dla młodych klientów. Pakiet „sztosów” poszerzyliśmy o nową funkcjonalność w aplikacjiRossmann PL. Po dropach i niedawnej premierze pinów stworzonych wspólnie z Natalią Kopiszką przyszedł czas na kolejny krok. Od teraz w Rossmannie można grać w grę!
W aplikacji Rossmann PL (korzysta z niej 10 mln użytkowników)
dostępna jest gra Rossmania, która łączy wizyty w drogeriach stacjonarnych z AR
(tj. rozszerzoną rzeczywistością). Klienci po wejściu do swojej drogerii mogą
zameldować się w grze i zdobywać Rosski w rozgrywkach opartych o AR. Rossmann
zadbał o to, by młodzi się nie nudzili – mogą m.in. zapraszać znajomych do
wspólnej zabawy czy zmieniać wygląd swojego awatara. W Rossmanii użytkownicy odkrywają
także minigry, które będą regularnie aktualizowane.