środa, 5 lutego 2025

Galeria Jurajska inwestuje w trzeci sezon TV juRAJSKA

TV juRAJSKA, kanał Galerii Jurajskiej na YouTube, doceniony w 2024 roku nagrodą PRCH Retail Awards, wraca z trzecim sezonem i nowym contentem. Na 2025 rok największe centrum handlowo-rozrywkowe w Częstochowie planuje aż 12 odcinków swojego popularnego internetowego show.

TV juRAJSKA to unikalny na polskim rynku centrów handlowych kanał na YouTube i projekt SoMe, który od swojego startu w 2023 roku nieprzerwanie zyskuje na zasięgach. Tylko w minionym roku filmiki kanału miały niemal ćwierć miliona wyświetleń. Taki wynik to w dużej mierze zasługa tworzonego contentu i jego luźnego charakteru – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Widzowie znajdą w nim zarówno sporą dawkę rozrywki, w postaci m.in. konkursów dla klientów czy challengów, ale także kulisy naszych największych wydarzeń, w tym koncertów. Nie brakuje również crossów z popularnymi influencerami, a także spotkań i rozmów z odwiedzającymi Galerię Jurajską celebrytami i sportowcami – dodaje.

Rosnąca liczba odbiorców oraz bardzo pozytywne reakcje w komentarzach dały galerii impuls, by TV juRAJSKA wróciło z kolejnym sezonem. Tym razem na widzów czekają filmiki, w które zaangażowani zostaną zarówno klienci odwiedzający centrum handlowe, jak i najemcy. W trzeciej już odsłonie TV juRAJSKA nie zabraknie relacji m.in. z plenerowych koncertów czy futurystycznych imprez, jakie ma w planach galeria.

Pojawią się też ulubione challenge, będące interaktywnym elementem kanału, oraz ciekawe konkursy, w których wezmą udział klienci, głównie młodzież. Ponadto zaplanowano wywiady ze znanymi artystami i sportowcami. Wśród nowości znajdą się także metamorfozy, którym poddadzą się prowadzący – Kacper i Farida. Szykuje się również relacja z ekscytującej nocy spędzonej w galerii – zapowiadają twórcy kanału.

TV juRAJSKA to dziś jeden z najważniejszych i najskuteczniejszych naszych kanałów komunikacji, zwłaszcza z najmłodszą grupą klientów, czyli pokoleniem alfa i Z. Dzięki luźnej formie odczarowujemy Jurajską, pokazujemy jej rozrywkową stronę, a także przybliżamy nasze aktywności, które mogą spodobać się młodszym odbiorcom. Fakt, że zyskujemy na popularności w tej grupie demograficznej, pokazuje, że nasza strategia jest właściwa – mówi Anna Borecka.

TV juRAJSKA wspiera jednak nie tylko komunikację z klientami. Od początku jest także narzędziem budującym relacje z najemcami. – Każdy filmik, jaki powstaje dla kanału, zawiera lokowanie produktu naszego najemcy, który nieraz staje się naturalnym bohaterem filmów. Lokale są także tłem do nagrań oraz miejscem challengów czy metamorfoz. To sprawia, że w sposób nienachalny stale możemy przypominać o tym, co jest największym atutem Jurajskiej. Nasi partnerzy za to zyskują niepowtarzalną platformę do swojej promocji – mówi Anna Borecka.

W zeszłym roku widzowie dzięki TV Jurajska mogli zajrzeć m.in. na backstage Częstochowa Summer Festival, akcji „Motoserce”. 15. urodzin galerii czy otwarcia Sephory po remoncie. Ponadto prowadzący poddali się różnym challengom, m.in. chodzeniu cały dzień w szpilkach czy nauki w „Jurajskiej Szkole Magii i Iluzji”. Wśród gości prowadzących pojawili się m.in. Skolim, Kubańczyk, zespół Big Cyc, Plan Be czy zawodnicy Włókniarza Częstochowa. W projekt zaangażowano też kilkudziesięciu najemców.

Treści powstające dla kanału TV juRAJSKA, oprócz YouTube, widzowie będą mogli śledzić także na kanałach galerii na TikToku i platformach Meta.Za produkcję contentu kolejny rok z rzędu odpowiada agencja QRA Production z Warszawy.

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Twój weekend z kryminałem. Dziś polecamy:

HOTEL W ZAKOPANEM  - Maria Ulatowska, Jacek Skowroński Przez Europę przetacza się fala zuchwałych kradzieży znanych dzieł sztuki oraz bezcen...