wtorek, 11 marca 2025

Butik z atelier Lilou w Galerii Jurajskiej już otwarty

Galeria Jurajska umacnia swoją ofertę. W największym centrum handlowo-rozrywkowym w północnej części województwa śląskiego zadebiutowała właśnie marka Lilou, która słynie z personalizowanej biżuterii i akcesoriów. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 66,75 m2 m kw., który składa się z butiku oraz atelier.



Rozwój oferty modowej, w tym biżuterii i akcesoriów, pozostaje niezmiennie naszym leasingowym priorytetem. W realizacji strategii stawiamy dziś na atrakcyjne konsumencko marki, które dopełniają najszerszą ofertę fashion w regionie, ale także wnoszą do niej unikalną propozycję, wyróżniającą nas na lokalnym rynku – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Otwarcie butiku Lilou – marki, która daje ogromne możliwości personalizacji swoich produktów i tworzenia własnych kompozycji – wpisuje się w ten kierunek. Dzięki niemu kupujący znajdą w Jurajskiej nie tylko nową, szeroką ofertę biżuterii i dodatków, ale także ciekawe doświadczenia zakupowe. Jesteśmy przekonani, że będzie to bardzo udany debiut – dodaje.

Marka Lilou powstała w 2008 roku. Jej twórczynią jest Magdalena Mousson-Lestang. W ciągu siedemnastu lat otwarto już 47 butików należących do marki - 45 zlokalizowanych w Polsce i 2 za granicą: w Paryżu przy prestiżowym 145 Boulevard Saint-Germain oraz w Niemczech - w Münster.

Lilou proponuje kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element kolekcji ma odzwierciedlać najpiękniejsze emocje. Siłą marki jest personalizacja oraz możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. Filozofia oparta na możliwości wykonania osobistego grawerunku sprawia, że talizmany pozwalają wyrazić miłość, wdzięczność, a także upamiętnić ważne chwile – informuje Lilou.

Wszystkie wzory dostępne w ofercie brandu są autorskie i powstają w pracowni projektowej, na czele której stoi twórczyni marki. Każdy model biżuterii jest też chroniony patentem. Biżuterię Lilou noszą zdobywczynie Oscarów Halle Berry i Sandra Bullock oraz Eva Longoria, Jenna Ortega, Alicia Keys, Christina Aguilera czy Nicole Scherzinger, a w Polsce: Anna Jagodzińska, Joanna Krupa, Marzena Rogalska, Marta Kuligowska, Anna Czartoryska-Niemczycka, Paulina Gałązka czy Agnieszka Radwańska.

W każdym butiku marki znajduje się atelier, czyli pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów. Tak też jest w Galerii Jurajskiej, gdzie powstało nowoczesne, eleganckie i klimatyczne wnętrze, stanowiące doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji z jakimi kojarzy się Lilou.

Otwarcie najnowszego butiku Lilou w Galerii Jurajskiej to dla nas istotny krok w rozwoju marki. Wierzymy, że koncept personalizowanej biżuterii zdobędzie jeszcze większe grono fanów. Lilou to pozytywne emocje, którymi chcemy się dzielić. Dzięki symbolice oraz możliwości naniesienia grawerunku bransoletka czy naszyjnik stają się osobistym talizmanem. Tym samym chcemy przynieść Częstochowie dużo szczęścia – komentuje otwarcie Kacper Słoma, PR & Brand Manager Lilou.

Butik w Jurajskiej jest bardzo przestrzenny, utrzymany w jasnej, eleganckiej kolorystyce. Wykorzystany został w nim motyw autorskiej i kultowej apaszki Lilou Opowieść 48.4 opierającej się na zakorzenionych w kulturze symbolach Polski. Każdy element ma podkreślać jego wyjątkowość oraz sprawiać, że odwiedzający poczują się jak w innym świecie. W butiku można zobaczyć oraz przymierzyć wszystkie kolekcje marki. Na czas otwarcia przygotowaliśmy także dla naszych klientów niespodzianki, które jeszcze bardziej umilą wizytę
– dodaje.

Oferta biżuterii w Jurajskiej należy dziś do najszerszych w regionie. Lilou to już 13. Marka z takim asortymentem, która dostępna jest w galerii handlowej. Oprócz niej swoje salony mają tutaj m.in. Apart, Tous, Pandora, Yes, W.Kruk, Lovisa, Jubitom, Vezzi czy A&A Dom Jubilerski.

Marki biżuteryjne upodobały sobie Jurajską, w efekcie czego dysponujemy dziś najbardziej zróżnicowaną ofertą tej kategorii, która oparta jest na renomowanych brandach. To efekt konsekwentnego rozwoju modowego profilu galerii oraz naszej silnej pozycji rynkowej – od 15 lat jesteśmy niekwestionowanym, regionalnym liderem – mówi Anna Borecka

Marki dostrzegają również nasz potencjał biznesowy. Nieprzerwanie pozostajemy destynacją zakupową nr 1 dla mieszkańców regionu, zwłaszcza w segmencie mody, który wypełniają najpopularniejsze marki krajowe i zagraniczne. Działamy też na chłonnym i szerokim rynku konsumenckim, który obejmuje dziś całą północną część woj. śląskiego. To wszystko sprawia, że przyciągamy kolejne prestiżowe brandy – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska  




Pełna humoru "Przesyłka z zaświatów" - 13 kwietnia 2025 w Filharmonii Częstochowskiej

Agencja Artystyczna CERTUS zaprasza na pełną humoru komedię  ciepła i wzruszeń komedia o przyjaźni „na wieki” w reż. Cezarego Żaka.  Paul El...