Pepco to bardzo chętnie odwiedzany sklep w Galerii Jurajskiej. Jak pokazują badania przeprowadzone przez aplikację Moja Gazetka, marka należy obecnie do grona najczęściej wybieranych przez Polaków na codzienne zakupy w kategorii tekstyliów.
Plany związane ze sklepem w największym centrum handlowym w Częstochowie powinny więc ucieszyć kupujących. Marka podpisała właśnie umowę z galerią, dzięki której sklep zyska dodatkowe metry.
– Sklepy segmentu „value retailers”, do którego należy także Pepco, dynamicznie rozwijają się na polskim rynku handlowym. Polacy doceniają w nich zawsze niskie ceny, ale także szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki i dodatki do domu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
– Jednocześnie też marki te ewoluują, podążają za konsumentem i jego potrzebami, a także za rynkowymi trendami, co jest ich ogromną wartością. Tak jest w przypadku Pepco. Zmiany, jakie w najbliższym czasie czekają lokal w Galerii Jurajskiej wynikają wprost z rozwoju brandu w Polsce – mówi.
Co to oznacza w praktyce? – Sklep o powierzchni 488 m kw. zostanie powiększony o 164 m kw., co przełoży się na wzbogacenie asortymentu oraz podniesienie komfortu dokonywania zakupów – zapowiada Katarzyna Wilczewska, Corporate communication manager w Pepco.
– W ramach przebudowy, oprócz powiększenia i odświeżenia wnętrza oraz dodania kolejnej kasy, przeprowadzony zostanie również rebranding – klienci będą mogli poznać nowe logo i kolorystykę sieci, która prezentowana jest już w nowo otwieranych sklepach – dodaje.
– Pepco to sieć detaliczna obecna na 15 europejskich rynkach, oferująca w niskich cenach między innymi odzież dla całej rodziny, zabawki czy produkty dla domu. Remont lokalu w Galerii Jurajskiej jest elementem dynamicznego rozwoju sieci oraz odpowiedzią na potrzeby obecnych i przyszłych klientów – informuje przedstawicielka sieci.
Efekty przebudowy będzie można zobaczyć od kwietnia. – Klienci Galerii Jurajskiej znajdą u nas nie tylko większy i odświeżony sklepy Pepco, ale także jeszcze szerszą propozycję marki. Tym samym nasze centrum handlowe po raz kolejny umocni swoją ofertę zarówno w segmencie „value retailers”, jak i w segmentach m.in. modowym, dla dzieci i „home” – dodaje Anna Borecka-Suda.
Sklepów oferujących codziennie niskie ceny w Galerii Jurajskiej można znaleźć dziś kilka. W obiekcie od lat działa Biedronka, a także dwie topowe marki kategorii off-price – TK Maxx i HalfPrice. Ta ostatnia zadebiutowała w centrum handlowym pod koniec ubiegłego roku.
Źródło: Galeria Jurajska