wtorek, 29 sierpnia 2023

ROK zaprasza na pierwszą powakacyjną wystawę w Galerii FOTOPOBUDKA oraz wykład Dariusza Sebastiańskiego.

 Zapraszamy na pierwszą powakacyjną wystawę w Galerii FOTOPOBUDKA oraz wykład Dariusza Sebastiańskiego - 4 września 2023, godz. 18:00

Autorzy fotografii: Izabela Kielech, Kinga Osys, Dorota Orzełek, Agnieszka Górczyńska, Katarzyna Wolna-Stypka, Natalia Dębogórska, Krzysztof Muskalski, Zbigniew Górawski, Sławomir Jodłowski. Ekspozycję będzie można oglądać do 27 września br.

Dariusz Sebastiański – prezes Fundacji Wspierania Kultury i Sztuki. Świdniczanin z urodzenia, obecnie Ząbkowiczanin.

Słowo od Dariusza Sebastiańskiego:

- Od 10 roku życia związałem się z fotografią i tak brnę w tej bajce, w której najciekawsze momenty próbuję przytrzymać w kadrach. Na przestrzeni lat i za pomocą różnych aparatów, doświadczyłem innego wglądu w obraz, kompozycję. Jest w tym coś wyjątkowego, zawsze z tworzeniem są jakieś emocje. Wydaje mi się, że najlepszym doświadczeniem jakim przeżywam w trakcie tworzenia jest Wolność. Wolność myślenia, wyobraźni.
Będąc w takiej fotograficznej podróży, nigdy nie jestem w stanie przewidzieć do jakiej przestrzeni dotrę. Bardzo często po powrocie mam uczucie niedosytu. Tak więc wciąż fotografuję.




 

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Wzruszające, autentyczne historie z dużą dawką emocji. Sprawdź nasze propozycje.

W cieniu Majdanka - Sylwia Kubik Niezwykle wzruszająca, autentyczna historia dwóch sióstr, które rozdzieliła akcja pacyfikacyjna przeprowadz...