W ostatnim czasie Rossmann otrzymał trzy prestiżowe nagrody. Naszej firmie przyznano: wyróżnienie Superbrands, nagrodę w konkursie IAB MIXX Awards za Bieg Rossmann Run z aplikacją oraz nagrodę Effie za kampanię "Witaj w Rossmannie".
Rossmann
z wyróżnieniem Superbrands
Kolejny
rok z rzędu nasza firma została uhonorowana tytułem Superbrands. Oznacza to, że
Rossmann jest jedną z najsilniejszych marek w Polsce.
Wyróżnienia
Superbrands przyznawane są już od 18 lat. Laureaci wyłaniani są w oparciu o
badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tysiące respondentów ocenia 3 tysiące
marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki badania są konfrontowane z opinią
Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań
rynku.
Tegoroczna
edycja odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”. Wyróżniono marki, które w
obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale
powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii. Przede
wszystkim jednak są przyjazne światu i ludziom: dbają o środowisko oraz
inwestują w pozytywne relacje.
Rada
Marek przyznała także Nagrodę Honorową Superbrands. Za szczególne zasługi dla
promowanie marki „Polska” w świecie wyróżnienie otrzymała Iga
Świątek.
Rossmann
Run nagrodzony srebrem w konkursie IAB MIXX Awards
IAB
MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia,
wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został
nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były
innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i
online. Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na
skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej
kategorii.
Bieg
Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które miało miejsce w maju 2024
roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w
drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali
dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były
za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe w wysokości 5 zł w całości przekazywane
zostało na cele charytatywne.
„Witaj
w Rossmannie” nagrodzone
Nasza
kampania „Witaj w Rossmannie!” zdobyła brązową nagrodę Effie w
kategorii Retail & Marketplaces! To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza w tak
silnie obsadzonej kategorii, gdzie rywalizowaliśmy z takimi firmami jak Allegro
i Ikea.
Effie
Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza
najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Już sama
nominacja była dla nas wielkim zaszczytem!
W
przygotowaniu kampanii wspierało nas GPD Agency, a w zakupie mediów agencja
Zenith.