wtorek, 9 września 2025

Z sercem dla najmłodszych – wspólna akcja Kauflandu, Danone, Unilever i Żywca Zdroju

Do 17 września klienci Kauflandu mogą w prosty sposób dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć najmłodszych podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Wystarczy, że w trakcie codziennych zakupów wybiorą produkty marek Danone, Żywiec Zdrój i Unilever. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc dzieciom wymagającym specjalistycznej opieki medycznej.


Fundacja „Serca dla Maluszka” od lat niesie wsparcie rodzinom, których dzieci od pierwszych chwil życia zmagają się z ciężkimi chorobami. Dzięki przekazywanym środkom mali pacjenci oraz ich bliscy otrzymują nie tylko pomoc finansową i medyczną, ale też wsparcie emocjonalne potrzebne
w najtrudniejszych momentach.

- Nasze codzienne zakupy mogą stać się realnym wsparciem dla najmłodszych i ich rodzin. Dlatego zachęcamy klientów, by zwracali uwagę na specjalne oznaczenia w sklepach i razem z nami włączyli się w akcję. Wierzymy, że wspólnie możemy zrobić coś dobrego – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

W akcji biorą udział m.in.:  produkty marki Domestos, Axe, Rexona, Amino, Hellmann’s, Big Milk, jogurty pitne Activia, Yopro, Fantasia, Danio w saszetce i Danio Skyr, produkty marki Alpro, woda Żywiec Zdrój Minerals.

Pełna lista artykułów oraz regulamin akcji na stronie: sklep.kaufland.pl/akcja-serca.

Szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wygląd ma znaczenie - Dove i Rossmann zapraszają do projektu „Piękna Generacja”

Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann „Piękna Generacja”.  To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki Dove i Rossmann...