środa, 19 listopada 2025

Galeria Jurajska unowocześnia ofertę:  nowe koncept i marki debiutują

Marki Reserved, home&you, Douglas i Ochnik zakończyły właśnie modernizację swoich przestrzeni handlowych w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. W efekcie coraz więcej lokali w obiekcie działa w najnowszym koncepcie. Oferta zyskuje także nowości – do otwarcia szykuje się Cukiernia Sowa.

W ofercie Galerii Jurajskiej zachodzą spore zmiany. Rośnie liczba najemców, którzy decydują się na modernizację swoich lokali, wprowadzenie nowego konceptu handlowego lub zwiększenie powierzchni najmu. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat tego typu inwestycje zrealizowały m.in. Bershka, Mohito, New Yorker, Stradivarius, Intersport czy Sephora. Teraz do tego grona dołączają kolejne.

Reserved właśnie zakończył prace remontowe w dwupoziomowym salonie o powierzchni ponad 2,8 tys. m kw. Dotychczasowy koncept sklepu został nieco zmieniony i zaktualizowany. Według nowych założeń powstała otwarta i przyjazna klientom przestrzeń, utrzymana w jasnym tonie. Wnętrze charakteryzuje się gładkimi i zaokrąglonymi kształtami, neutralnym tłem oraz wykorzystaniem naturalnych materiałów inspirowanych krajobrazem i światłem. W lokalu pojawiły się też nowe narzędzia ekspozycyjne oraz modułowe i unikalne rozwiązania meblowe. Podobne prace zakończono również w perfumerii Douglas. W ich wyniku powstał Douglas Beauty Store – przestrzeń łącząca elegancki design z funkcjonalnością, nowoczesnymi technologiami oraz rozwiązaniami zgodnymi ze standardami ESG. Modernizacja umożliwiła także wprowadzenie pełnego wachlarza usług omnichannelowych. Modernizacja umożliwiła także wprowadzenie pełnego wachlarza usług omnichannelowych. Prace remontowe zakończyły się również w salonach home&you oraz Ochnik. W przypadku tego ostatniego inwestycja wiązała się także z istotnym zwiększeniem powierzchni najmu – z 162 m kw. do 451 m kw.

Łącznie remonty w ostatnich miesiącach objęły ponad 4 tys. m kw. – Oferta Galerii Jurajskiej stale ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się oczekiwania klientów i trendy rynkowe. To efekt zarówno nowych umów, jak i spektakularnych metamorfoz lokali naszych wieloletnich partnerów biznesowych. Modernizacje, remonty oraz wdrażanie najnowszych konceptów handlowych nie tylko podnoszą estetykę i funkcjonalność przestrzeni, ale przede wszystkim wzbogacają doświadczenie zakupowe klientów i podnoszą jakość przestrzeni handlowej, czyniąc Jurajską miejscem nowoczesnym, komfortowym i inspirującym – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.


Działania te mają również strategiczne znaczenie dla wizerunku obiektu oraz jego pozycji lidera w północnej części województwa śląskiego. Jurajska jest obecnie jedynym obiektem handlowym w regionie, w którym na tak szeroką skalę prowadzone są prace modernizacyjne marek, często połączone z lokalnymi debiutami najnowszych konceptów i rozwiązań omnichannelowych. Dzięki temu skutecznie budujemy przewagę opartą na unikalności oferty, a jednocześnie sprawiamy, że obiekt pozostaje atrakcyjny zarówno dla klientów, jak i dla branży retail, która uważnie przygląda się tym zmianom – dodaje.

Ostatnie prace modernizacyjne to jednak nie koniec nowości w Jurajskiej. Do otwarcia przygotowuje się już Cukiernia Sowa, której lokal jest obecnie w trakcie aranżacji. Prace remontowe trwają także w salonach eobuwie.pl oraz Esotiq, a ich zakończenie planowane jest jeszcze na listopad. – Niezachwiana od lat pozycja Jurajskiej, poparta wynikami, zrozumieniem potrzeb najemców oraz potencjałem lokalnego rynku konsumenckiego, sprawia, że marki inwestują w obecność w galerii. Co więcej, chętnie angażują się również w rozwój swoich konceptów i wprowadzanie nowości, które dodatkowo uatrakcyjniają ofertę zakupową. Efektem tych działań jest fala modernizacji, jaka obecnie przetacza się przez pasaż, a także kolejne nowości, które od początku 2025 roku pojawiają się w tenant-mixie – mówi Anna Borecka

Skala tych zmian pokazuje, jak atrakcyjną i perspektywiczną lokalizacją biznesową jest dziś Galeria Jurajska. Marki niezmiennie postrzegają nas jako wiarygodnego, stabilnego i długofalowego partnera, z którym warto rozwijać swoją obecność w regionie. To podejście przekłada się zarówno na lokalne debiuty znanych brandów, takich jak Lilou, Viva Italia, Homla czy planowana Cukiernia Sowa, jak i na spektakularne metamorfozy istniejących lokali. Wpływa to również na poziom komercjalizacji – Galeria Jurajska jest dziś wynajęta niemal w 100% – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR



Galeria Jurajska unowocześnia ofertę:  nowe koncept i marki debiutują

Marki Reserved, home&you, Douglas i Ochnik zakończyły właśnie modernizację swoich przestrzeni handlowych w Galerii Jurajskiej w Częstoch...