środa, 12 października 2022

Minimalizm, czyli jak nie tracić Klientów już na starcie. Sprawdź praktyczne wskazówki

 


Jesteś przed zleceniem projektowania nowej strony internetowej dla swojego przedsiębiorstwa? 
Musisz trzymać rękę na biznesowym pulsie, a ten od dawna bije w rytmie minimalizmu.
 Tego typu portale nie odstraszają potencjalnych Klientów. 
Czasami zbyt duża ilość informacji na witrynach przynosi negatywny efekt w postaci zamknięcia sesji. 
Po prostu. 
Z braku czasu. 
W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto postawić na minimalizm i jak wdrożyć go w tworzenie serwisu, aby ten nadal spełniał swoje funkcje: reklamowe, informacyjne oraz sprzedażowe.

ZUS rozpoczyna przegląd wakacji składkowych dla przedsiębiorców

Kwota zwolnienia przedsiębiorców z obowiązku opłacenia składek w ramach wakacji składkowych przekroczyła już 2,89 mld zł. Zakład Ubezpieczeń...