czwartek, 20 października 2022

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Dobry kryminał na jeden weekend. Sprawdź nasze propozycje.

KRZYWDA - Marek Stelar
Poczucie krzywdy jest jak lawa w uśpionym wulkanie - gdy znajdzie ujście, to spali wszystko na swojej drodze

Zabójstwo emerytowanej nauczycielki Reginy Remus odbija się w Nowym Warpnie szerokim echem. 
Remus nie była lubiana w miasteczku. 
Samotna, zgorzkniała i wyniosła: niemieckie pochodzenie sprawiło, że nie miała łatwego dzieciństwa. 
W domu ofiary aspirant Przeworski oprócz napisanego na podłodze krwią nazwiska mordercy znajduje zrobione w 1946 roku zdjęcie załogi posterunku MO. Niedługo później podczas porządkowania starego cmentarza odkryte zostają szczątki więźniów obozu koncentracyjnego. 
Sprawa zabójstwa wydaje się praktycznie rozwiązana: Georg Kustler, szanowany obywatel i właściciel stoczni jachtowej w Stralsundzie twierdzi, że nie ma nic wspólnego z zabójstwem, choć to jego odciski palców ujawniono na nożu tkwiącym w piersi ofiary. 

Mimo to Przeworski czuje, że sprawa sięga daleko w przeszłość, może nawet do czasów wojny.


****
PRZYBRANA CÓRKA - Nicole Trope

Kiedy znika dziecko, nikt nie jest wolny od podejrzeń

Trzyletnia Millie Everleigh znika w rześki zimowy dzień i nic nie jest takie, jak się wydaje…
Takiego telefonu boi się każda matka. 
Wsiadam do samochodu po zakupach w sklepie spożywczym. 
Gdy uruchamiam silnik, dzwoni telefon. To Shelby, moja pasierbica, która zajmuje się moją trzyletnią córeczką, Millie. – Poszłam na górę tylko na chwilę – mówi w przerwie między szlochami. – Zniknęła.
Pędzę do domu, gdzie okazuje się, że moja niebieskooka dziewczynka zniknęła, a serce wyrywa mi się z piersi. 
Gdy przyjeżdża policja, historia Shelby zaczyna tracić sens. Co ukrywa?
Potem dostaję wiadomość o treści „Twój mąż nie jest tym, za kogo go masz”. Czy mnie okłamuje? Nagle członkowie rodziny stają się dla mnie obcymi ludźmi. Każdy skrywa jakiś sekret – nawet ja. Nikt nie wie, dlaczego wyjście do sklepu zajęło mi tak długo, i jak bardzo zżera mnie z tego powodu poczucie winy…
Gdy już prawda wyjdzie na jaw, a nasze kłamstwa zostaną ujawnione, czy będzie za późno na ocalenie mojego maleństwa?

TRZYMAJĄCY W NAPIĘCIU THRILLER PSYCHOLOGICZNY O RODZINNYCH SEKRETACH, SZOKUJĄCEJ PRZESZŁOŚCI I KŁAMSTWACH, KTÓRE SOBIE WMAWIAMY, ŻEBY PRZETRWAĆ.


****
NASZA DZIEWCZYNKA - Georgina Cross

Byłam kilka metrów dalej. Dlaczego nie słyszałam jej krzyków?
Kto zabrał naszą dziewczynkę?

To zwyczajne popołudnie, gdy wychodzę przez drzwi kuchenne na patio, żeby sprawdzić, co u mojej pasierbicy, Mii, która pływa w basenie. Ale nie ma jej. Serce zamiera mi w piersi, gdy widzę otwartą tylną bramkę. Byłam kilka metrów dalej. Dlaczego nie słyszałam jej krzyków? KTO ZABRAŁ NASZĄ DZIEWCZYNKĘ? Mój mąż nie rozumie, jak mogłam pozwolić na to, żeby nasza córka zniknęła. Widzę, że śledczy mi nie wierzą. Uważają mnie za złą macochę. Detektyw ciągle pyta mnie, co robiłam przez te pięć minut, kiedy Mia zniknęła. Ale nie mogę zdradzić jej mojego sekretu. Nigdy nie byłyśmy z Mią blisko i czasami doprowadzała mnie do szału, ale nigdy bym jej nie skrzywdziła. 

MUSICIE MI PO PROSTU UWIERZYĆ.

Polecamy: https://czest.info/dobry-kryminal

Społeczna Szkoła Baletowa i Ognisko Baletowe w Częstochowie zapraszają na 65 jubileuszowy popis uczniów pt.: "ŚLADAMI KONTUSZA I PAWICH PIÓR" - 25 Maja 2024 - Klub Politechnik Częstochowa

  W tym roku mija 65 lat od czasu, kiedy w sercach małżonków Nowakiewiczów - aktorów Teatru im. Adama Mickiewicza zakiełkowała potrzeba ...