wtorek, 3 czerwca 2025

Sweet Factory Store debiutuje w Galerii Jurajskiej

W Galerii Jurajskiej otwarto pierwszy w północnej części województwa śląskiego sklep Sweet Factory Store – lidera na polskim rynku sprzedaży słodyczy w formule pick’n’mix. To już kolejny tej wiosny debiut w największej galerii handlowo-rozrywkowej w Częstochowie. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni ponad 108 m kw. Wraz z najnowszym otwarciem Galeria Jurajska coraz bardziej zbliża się do poziomu 100% komercjalizacji.


Nowo otwarty sklep znajduje się na poziomie 1 Jurajskiej. Odwiedzający znajdą w nim ponad 500 rodzajów słodyczy, w tym: żelki, pianki, gumy do żucia, gumy rozpuszczalne, watę cukrową, lizaki, czekoladki, ręcznie zwijane krówki i inne słodkości. Asortyment dopełniają także słodycze bez dodatku cukru, bezglutenowe, wegańskie, wegetariańskie oraz kwaśne.
Markę, spośród innych oferujących słodycze na rynku, wyróżnia model pick’n’mix, dzięki któremu klienci mogą samodzielnie komponować zestawy słodyczy, łącząc różne produkty według własnych upodobań i gustów. W sklepie dostępna jest bogata oferta kolorowych opakowań, np. słoiczki o różnej pojemności, papierowe kubeczki czy torebki. Można tu także kupić gotowe zestawy na różne okazje.

Sweet Factory Store to ciekawy i innowacyjny koncept, który wzbogaca naszą ofertę spożywczą, wprowadzając do Jurajskiej różne rodzaje słodyczy i słodkich przekąsek, pomyślanych o klientach w różnym wieku. Coś dla siebie znajdą tu zarówno dzieci, jak i starsi odbiorcy. To mocny atut nowego najemcy – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Innym atutem jest jego lokalna unikalność, wpisująca się w strategię rozwoju oferty Jurajskiej. Lokal Sweet Factory Store w Jurajskiej jest pierwszym nie tylko w Częstochowie, ale także w północnej części województwa śląskiego. Liczymy więc, że stanie się popularną destynacją dla miłośników słodyczy, ale również dobrej zabawy – dodaje.

Uwagę zwraca jednak nie tylko oferta miejsca, lecz także aranżacja lokalu. Cały sklep wypełnia kilkadziesiąt przezroczystych dyspozytorów z cukierkami, które razem tworzą kolorową mozaikę. To przyciąga klienta na poziomie różnych zmysłów, zamieniając zwykłe zakupy w doświadczenie. Ponadto w sklepie można skorzystać z innych atrakcji, m.in. z bezpłatnej przejażdżki karuzelą, stworzyć personalizowaną naklejkę na słoiczek czy zrobić sobie zdjęcie w strefie selfie. Marce od niedawna towarzyszy także brand hero Sweetek, obecny również w Jurajskiej – w formie elementów reklamowych, a także gadżetów. Dodatkowo, kupujący w sklepie mogą korzystać z aplikacji lojalnościowej, dzięki której można zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody, korzystać z rabatów, a nawet grać w memory.

Najemca wiąże duże nadzieje związane z debiutem. – Sweet Factory Store w Jurajskiej to kolejny ważny krok w ekspansji naszej marki w Polsce. Posiadamy już sklepy na topowych ulicach polskich miast o najwyższym natężeniu turystycznym i, dostrzegając ogromny potencjał w centrach handlowych, to tam kierowaliśmy swoją energię w ostatnich miesiącach. To już nasza 12. lokalizacja tego typu i każda z nich cieszy się fantastycznym odbiorem klientów – mówi Monika Łoś, dyrektor operacyjny Sweet Factory Store. – Jeszcze przed wakacjami planujemy kolejne otwarcie. Mamy także plany dotyczące następnych otwarć w miejscowościach turystycznych. Dziś posiadamy 30 sklepów i planujemy podwojenie tej liczby w najbliższej przyszłości. Chcielibyśmy, aby osoby mieszkające w każdym zakątku Polski miały do nas blisko – dodaje.

Lokal w Jurajskiej jest już trzecim w województwie śląskim i pierwszym w tej części regionu pod szyldem Sweet Factory. – Marka w swoim rozwoju koncentruje się dziś na obecności w topowych lokalizacjach o dużym potencjale biznesowym, które zapewniają jej skuteczne dotarcie do klienta w różnym wieku oraz rozwój na chłonnym rynku. Cieszy nas, że Jurajska dołącza do grona tych partnerów – mówi Anna Borecka. – Jako galeria numer jeden w regionie, a także lider w zakresie zakupów i międzypokoleniowej rozrywki, mamy wiele do zaoferowania. Jesteśmy więc przekonani, że będzie to udany debiut – tym bardziej że klienci od dawna sygnalizowali nam potrzebę powstania tego typu sklepu. Wraz z tym otwarciem po raz kolejny odpowiadamy więc na potrzeby lokalnego rynku – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR


[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Na wakacje z dobrym kryminałem. Sprawdź nasze propozycje

MARTWE ZWIERZĘTA - Marie Tierney Trzymająca w napięciu historia społeczności, która stacza się w otchłań spustoszenia i desperacji. „ WYJĄTK...