piątek, 14 stycznia 2022

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Książka idealna na zimowy wieczór

 Zwycięska rodzina 

Venus, Serena i droga do sukcesu - Williams Richard, Davis Bart

Inspirująca i motywująca historia ojca, który jeszcze przed narodzeniem swoich córek – Venus i Sereny – przygotował dla nich odważny plan na życie, który realizowany systematycznie i konsekwentnie, zaowocował jednym z największych sukcesów w historii zawodowego tenisa.

Zwycięska rodzina to fascynujące i szczegółowe wspomnienia Richarda Williamsa, biznesmena, trenera tenisa, a przede wszystkim ojca.



Na podstawie niesamowitej historii życia Richarda Williamsa nakręcono kinowy film King Richard z Willem Smithem w tytułowej roli!


Polecamy na: https://czest.info/książki


Nie moja matka - Miranda Smith

CO, JEŚLI OKAŻE SIĘ, ŻE OKŁAMUJE CIĘ OSOBA, KTÓREJ UFASZ NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE?

Mają niewłaściwą osobę. 
Popełnili błąd. 
Policja bez przerwy myli tropy, prawda? 
Mówią o tym w każdym filmie dokumentalnym. 
Nie ma mowy, żeby moja matka, jedyny rodzic, jakiego kiedykolwiek miałam, mogła zrobić coś tak potwornego.

Moja matka jest troskliwa. 
Myśli o innych. 
Wszystkich stawia przed sobą, a mnie przede wszystkim. Nie jest typem osoby, która mogłaby zrobić coś takiego.
  
CZY CAŁE MOJE ŻYCIE JEST KŁAMSTWEM?

Niezmiernie wciągający thriller psychologiczny, idealny dla fanów Gillian Flynn, Ruth Ware i Lisy Jewell.



Gdzie jesteś synku? - Nicole Trope

WCZORAJ CAŁOWAŁAŚ GO NA DOBRANOC. DZISIAJ TWÓJ KOCHANY SYN ZNIKNĄŁ. THEO SOMERTON MA JEDENAŚCIE LAT I JEST DZIECKIEM ZE SPEKTRUM AUTYZMU. NIE MÓWI, MOŻE TEŻ NIE WIEDZIEĆ, ŻE SIĘ ZGUBIŁ. NIE ZAREAGUJE NA SWOJE IMIĘ. 

Twój syn zaginął – mówią, a życie, które znałam, właśnie skończyło się. 
– Dokąd mógł pójść? – pyta policja. 
Gdzie może być? – pyta z błaganiem w głosie moja córka. 


CHWYTAJĄCA ZA SERCE, ZAPIERAJĄCA DECH KSIĄŻKA, KTÓRA POKAZUJE, CO DZIEJE SIĘ ZA ZAMKNIĘTYMI DRZWIAMI I JAK SEKRETY MOGĄ ZNISZCZYĆ RODZINĘ.



Mój bodyguard - Sonia Rosa


Bogata i rozpieszczona Olga musi radykalnie zmienić swój styl życia. 

Seksowny ochroniarz ma jej to zadanie ułatwić...
 Olga myślała, że ma wszystko. Hubert, jej przystojny chłopak, prawnik z dyplomem prestiżowej brytyjskiej uczelni, niedawno poprosił ją o rękę, a ojciec, jeden z najbogatszych deweloperów w kraju, obiecał jej wesele godne księżniczki. Jednak nad jej bajką gromadzą się ciemne chmury – ktoś grozi jej ojcu, a pogróżki dotyczą również jej samej. 
Wtedy pojawia się Aleks ........
Czy Aleks zdoła ją uratować? 
A może uparta i niezależna dziewczyna mu na to nie pozwoli? 


Zmiana nazwiska po rozwodzie – jak wyglądają procedury

  Rozwód to jedno z najbardziej stresujących wydarzeń w życiu człowieka. Oprócz emocjonalnych aspektów, z którymi trzeba się uporać, pojawia...