wtorek, 28 listopada 2023

ROK zaprasza na Malowane światłem czyli wykład fotografa Dariusza Machury

Wykład - malowane światłem odbędzie się w poniedziałek 4 grudnia 2023 r. o godz. 18.00 w GALERII ART FOTO ROK-u. Wstęp wolny.

***

Dariusz Machura - fotograf specjalizujący się w technice Malowania Światłem i fotografii na długim czasie naświetlania. Ambasador marki oświetleniowej FOMEI oraz profesjonalnego sprzętu do malowania światłem - Ants On A Melon. Członek grupy fotograficznej Jurassic Photo Team, fan wszelkiego rodzaju kreatywnego i kolorowego świetlenia LED i nie tylko. Efekty na jego zdjęciach uzyskuje już na surowym materiale z aparatu, bez ingerencji programów graficznych czy renderowania 3D przez co każe zdjęcie wykonane za pomocą Malowania Światłem będzie unikatowe i niemożliwe do powtórzenia. Jego zdjęcia możecie zobaczyć na wielu grupach fotograficznych w Polsce i na świecie jak również w konkursach fotograficznych. Jeden z pionierów Malowania Światłem w Polsce!

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Tajemnicze śmierci, przerażające zbrodnie - to znajdziesz w naszych propozycjach.

PIEKŁO SIEROCIŃCA - Christine Kenneally Historia tajemniczych śmierci, zmowa milczenia i poszukiwanie sprawiedliwości Szokująca historia dwu...