W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop. Tym razem są to limitowane produkty do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są przedstawiciele młodego pokolenia raperów, czyli Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.
„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go.
Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w
naszym najnowszym spocie. Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych
ofert produktów kultowych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych
klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.
Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki
Everybody London. Wśród nich wszystko co jest niezbędnego do stworzenia swojego
ulubionego look’u m.in. róże do policzków, konturówki, tinty do usty, cienie do
powiek, rozświetlacze do twarzy, eyelinery czy pomadka.
Wszystkie informacje o naszej akcji znajdują się w aplikacji
Rossmann PL pod specjalnym kafelkiem „DROP Alert”. Tam zapisujemy się na
powiadomienie, które dostaniemy, gdy dropy będą dostępne. Również w tym miejscu
pojawia się informacja, kiedy nastąpi premiera nowej oferty oraz kiedy pokażemy
wszystkie jej produkty. Kilka dni wcześniej użytkownik może podejrzeć (kilkoma
ruchami kciuka) część produktów, które trafią do oferty.
Premierowy spot możecie obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=LyaWUuEa-Bg
Tymek to 30-letni raper, który zdążył już zaistnieć na
polskiej scenie muzycznej hip-hop. Zrobiło się o nim głośno w 2019 roku, gdy
wypuścił teledysk do piosenki „Język Ciała”, który dziś ma na YouTube ponad 193
mln wyświetleń. Skutecznie połączył w nim rap z muzyką klubową. Jego inne znane
kawałki to m.in. „Rainman” (wspólne z Tede) czy „Anioły i Demony”. Brał udział
w wielu featuringach. Jego płyty oraz utwory wielokrotnie osiągały status
platynowych i diamentowych płyt.
OG Kamka dała się poznać szerszej publiczności biorąc udział
w pierwszej edycji muzycznego show „Rap Generation” emitowanego na Prime Video.
Program wyłania najbardziej uzdolnionych młodych raperów w Polsce. Dotarła tam
aż do finału, ale ostatecznie nie zwyciężyła. Jury oraz widzowie docenili ją za
charyzmę i sceniczny luz. 20-letnia raperka dopiero wkracza do hip-hopowego
mainstreamu. Jej najbardziej znany utwór ma tytuł „To nie GTA”.
Polecamy: https://czest.info/zdrowie