czwartek, 18 listopada 2021

Odmienione So Coffee w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska coraz częściej staje się przestrzenią dla debiutów ciekawych konceptów. Kolejny właśnie miał miejsce. Po krótkiej przerwie związanej z remodelingiem, w centrum handlowym otwarto pierwszą w Polsce kawiarnię So Coffee w nowej odsłonie.


Galeria nowości

Marki nie tylko chętnie wybierają Galerię Jurajską na swój lokalny i regionalny debiut. Największe w Częstochowie centrum handlowe jest także przestrzenią, w której brandy pojawiają się po raz pierwszy ze swoimi nowymi konceptami.

Przykład? Na początku listopada w Galerii Jurajskiej otwarto pierwsze w woj. śląskim Studio Planowania IKEA, nowy koncept usługowy stworzony przez szwedzkiego giganta. W galerii otwarto również pierwszej w północnej części regionu sklepy New Balance i Foot Locker.

Z końcem listopada w Jurajskiej szykuje się kolejny lokalny debiut. Grupa CCC zdecydowała się ulokować w częstochowskiej galerii największy w woj. śląskim sklep dynamicznie rozwijające się sieci HalfPrice.

Galeria Jurajska od lat jest platformą, na której debiutują zarówno nowe i wschodzące na rynku marki, jak i świeże koncepty handlowe czy usługowe wprowadzane przez marki przechodzące np. rebranding – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

W ostatnich miesiącach ta atrakcyjność Jurajskiej jeszcze bardziej wzrosła. Brandy poszukują bowiem nie tylko silnych rynków, ale także partnerów o dużym potencjale, dzięki którym będą mogły z sukcesem wprowadzić swoje nowości, skutecznie docierając do klienta – mówi.

Pierwsza taka kawiarnia

Także ostatni re-opening So Coffee można zaliczyć do tej serii nowości i unikatów na lokalnym rynku, jakie ma do zaproponowania swoim klientom Galeria Jurajska. Po krótkiej przerwie, kawiarnia wróciła do oferty Galerii Jurajskiej w nowej odsłonie.

Jedna z największych sieci kawiarni w Polsce nie tylko odświeżyła swój logotyp, prezentując go po raz pierwszy w Galerii Jurajskiej, ale także zmieniła całą identyfikację wizualną, w tym hasło: „We follow your taste”.

Zmieniła się również aranżacja przestrzeni kawiarni. Nowe wnętrze wypełniają pastelowe kolory i ekologiczne materiały, w tym drewno, metal i kamień. Meble kawiarni zapewnili polscy producenci – Paged oraz Noti. Zaś oświetlenie to dzieło marki Kaspa.

W centralnym punkcie kawiarni pojawił się stół socjalny w charakterystycznym dla marki kształcie liter SC – od So Coffee. Miejsce to umożliwia organizowanie spotkań w większej grupie. Ponadto kawiarnia jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, aby każdy mógł cieszyć się pyszną kawą bez żadnych przeszkód.

W menu obok kaw można znaleźć w 100% świeżo wyciskane soki, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.

Otwarta właśnie kawiarnia jest już 6 w ofercie Galerii Jurajskiej i zarazem 16 lokalem gastronomicznym. Oprócz So Coffee, należącego do Lagardère Travel Retail, w centrum handlowym można także znaleźć te pod szyldem Costa Coffee, Grycan, Cafe Duo, Cafe Świat Książki czy Consonni.

So Coffee od swojego otwarcia należy do grona najchętniej odwiedzanych przez klientów lokali gastronomicznych, dlatego cieszy nas powrót kawiarni i to w nowej odsłonie. Dzięki rebrandingowi, ale także remodelingowi przestrzeni, klienci będą mogli tu nie tylko napić się pysznej kawy, ale także spędzić czas wolny, relaksując się wyjątkowym otoczeniu – mówi Anna Borecka-Suda.

Duże nadzieje z nowym otwarciem wiąże także sama sieć, dla której ostatni rebranding jest symbolem rozwoju marki.

So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych Gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu - gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet... zmieniają świat – mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki So Coffee.

Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych Gości – dodaje.

źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Wzruszające, autentyczne historie z dużą dawką emocji. Sprawdź nasze propozycje.

W cieniu Majdanka - Sylwia Kubik Niezwykle wzruszająca, autentyczna historia dwóch sióstr, które rozdzieliła akcja pacyfikacyjna przeprowadz...