Galeria nowości
Marki nie tylko chętnie wybierają Galerię Jurajską na swój lokalny i regionalny debiut. Największe w Częstochowie centrum handlowe jest także przestrzenią, w której brandy pojawiają się po raz pierwszy ze swoimi nowymi konceptami.
Przykład? Na początku listopada w Galerii Jurajskiej otwarto pierwsze w woj. śląskim Studio Planowania IKEA, nowy koncept usługowy stworzony przez szwedzkiego giganta. W galerii otwarto również pierwszej w północnej części regionu sklepy New Balance i Foot Locker.
Z końcem listopada w Jurajskiej szykuje się kolejny lokalny debiut. Grupa CCC zdecydowała się ulokować w częstochowskiej galerii największy w woj. śląskim sklep dynamicznie rozwijające się sieci HalfPrice.
– Galeria Jurajska od lat jest platformą, na której debiutują zarówno nowe i wschodzące na rynku marki, jak i świeże koncepty handlowe czy usługowe wprowadzane przez marki przechodzące np. rebranding – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
– W ostatnich miesiącach ta atrakcyjność Jurajskiej jeszcze bardziej wzrosła. Brandy poszukują bowiem nie tylko silnych rynków, ale także partnerów o dużym potencjale, dzięki którym będą mogły z sukcesem wprowadzić swoje nowości, skutecznie docierając do klienta – mówi.
Pierwsza taka kawiarnia
Także ostatni re-opening So Coffee można zaliczyć do tej serii nowości i unikatów na lokalnym rynku, jakie ma do zaproponowania swoim klientom Galeria Jurajska. Po krótkiej przerwie, kawiarnia wróciła do oferty Galerii Jurajskiej w nowej odsłonie.
Jedna z największych sieci kawiarni w Polsce nie tylko odświeżyła swój logotyp, prezentując go po raz pierwszy w Galerii Jurajskiej, ale także zmieniła całą identyfikację wizualną, w tym hasło: „We follow your taste”.
Zmieniła się również aranżacja przestrzeni kawiarni. Nowe wnętrze wypełniają pastelowe kolory i ekologiczne materiały, w tym drewno, metal i kamień. Meble kawiarni zapewnili polscy producenci – Paged oraz Noti. Zaś oświetlenie to dzieło marki Kaspa.
W centralnym punkcie kawiarni pojawił się stół socjalny w charakterystycznym dla marki kształcie liter SC – od So Coffee. Miejsce to umożliwia organizowanie spotkań w większej grupie. Ponadto kawiarnia jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, aby każdy mógł cieszyć się pyszną kawą bez żadnych przeszkód.
W menu obok kaw można znaleźć w 100% świeżo wyciskane soki, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.
Otwarta właśnie kawiarnia jest już 6 w ofercie Galerii Jurajskiej i zarazem 16 lokalem gastronomicznym. Oprócz So Coffee, należącego do Lagardère Travel Retail, w centrum handlowym można także znaleźć te pod szyldem Costa Coffee, Grycan, Cafe Duo, Cafe Świat Książki czy Consonni.
– So Coffee od swojego otwarcia należy do grona najchętniej odwiedzanych przez klientów lokali gastronomicznych, dlatego cieszy nas powrót kawiarni i to w nowej odsłonie. Dzięki rebrandingowi, ale także remodelingowi przestrzeni, klienci będą mogli tu nie tylko napić się pysznej kawy, ale także spędzić czas wolny, relaksując się wyjątkowym otoczeniu – mówi Anna Borecka-Suda.
Duże nadzieje z nowym otwarciem wiąże także sama sieć, dla której ostatni rebranding jest symbolem rozwoju marki.
– So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych Gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu - gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet... zmieniają świat – mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki So Coffee.
– Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych Gości – dodaje.
źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR