poniedziałek, 25 listopada 2024

W Jurajskiej zaczyna się Black Week. Ceny są cięte nawet o 70%

W centrach handlowych rozpoczyna się sezon „czarnych” przecen. Jak informują handlowcy, ceny w sklepach, punktach usługowych, a nawet restauracjach w tym czasie spadną o kilkadziesiąt procent. Nie zabraknie także innych promocji i okazji.

Także w Galerii Jurajskiej pojawiły się zniżki. Największe centrum handlowe w Częstochowie informuje o przecenach, które sięgać będą nawet 70%. Od dziś spore rabaty znaleźć można m.in. w sklepach z ubraniami, butami, dodatkami do domu i meblami, a także w sklepach z elektroniką, produktami dla dzieci oraz w drogeriach i perfumeriach.

Przed nami jeden z najintensywniejszych handlowo tygodni w tym roku. Rozpoczyna się bowiem nie tylko sezon „czarnych” promocji, ale także zakupów przedświątecznych. Wiele osób tradycyjnie wykorzysta fakt, że ceny spadają, do kupna pierwszych prezentów mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Spodziewamy się więc tłumów, tym bardziej, że już od dziś wiele sklepów kusi zniżkami spod znaku Black Week, Black Weeks, a nawet Black Month czy Black November. Najwięcej okazji pojawi się natomiast w piątek i sobotę, 29 i 30 listopada, kiedy marki odsłonią swoje promocje na Black Friday i Black Weekend. Te sięgną nawet 70% – zapowiada.

Chętnych na zakupy w promocyjnych cenach nie zabraknie. Jak wynika z najnowszych badań PMR Market Experts, aż 84% Polaków, którzy w zeszłym roku wybrali się na zakupy w sezonie „black”, także w tym roku planuje skorzystać z promocji. Waha się jedynie 14%.

Aż 73% konsumentów wykorzysta dostępne promocje do zakupu prezentów, 55% zrobi zapasy, a 53% sięgnie po produkty, na które bez promocji nie mogłoby sobie pozwolić. Największą popularnością w tym roku promocje będą się cieszyć wśród najmłodszych pokoleń konsumentów, tj. generacji Z i millenialsów – wynika z badań.

Popularność Black Week i Black Friday z roku na rok rośnie, zwłaszcza, że marki coraz aktywniej włączają się w wydarzenie. Wiele z nich utrzymuje zniżki przez dłuższy czas, a nawet decyduje się na miesięczne promocje czy akcje pre-black, czyli poprzedzające sezon – mówi Anna Borecka.

W sklepach można także upolować coraz wyższe rabaty. Z informacji, jakie napływają do nas od kilku dni, wynika, że w tym roku kształtować się będą najczęściej na poziomie od 30 do 70%. Nie zabraknie także innych form promocji, np. zniżek przy większych zakupach – dodaje.

Handlowcy radzą śledzić aktywność sklepów w tym czasie. Informacje o zniżkach pojawiać się będą bowiem nie tylko w witrynach. – Wiele sklepów w Jurajskiej dysponuje dziś aplikacjami. Jeśli upatrzyliśmy sobie jakieś produkty, warto je teraz zainstalować. Możliwe, że dodatkowe rabaty będą dostępne właśnie za ich pośrednictwem. Także na naszej stronie i w mediach społecznościowych stale aktualizujemy pojawiające się oferty – dodaje.

Gdzie od dziś można upolować okazje w Jurajskiej? Zniżki do 70% znaleźć można już w Puccini, Jysk, Lovisa i Wittchen, a do 50% w salonach Ochnik, Bytom, Borgio, Big Star, Kubenz, eobuwie.pl, Esotiq, Jubitom. Ze zniżek do 60% można skorzystać w salonie optycznym Kodano.

Rabaty do 40% dostępne są już w Tatuum, Ecco, Sinsay, Vision Express i Coccodrillo. Do minus 47% oferuje natomiast sklep Tescoma. Okazje do 20% pojawiły się w Sizeer, Quiosque, The North Face, W. Kruk i perfumerii Sephora. Monnari oferuje rabaty od 30 do 70%, Apart od 10 do 80%, Puma od 10 do 20%


Źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej


Pomysłowe opakowania prezentów oraz odpowiednio zapakowane przedświąteczne zamówienia to podstawa najlepszego przygotowania do nadchodzących Świąt

Masz już pomysły na Mikołajkowe prezenty? A czy wiesz jak ważne jest ich odpowiednie zapakowanie? To już ostatni dzwonek na Mikołajkow...