Już nie tylko w USA, ale także coraz częściej w Polsce można spotkać wyprzedaże garażowe. Organizują je instytucje, miasta, kolekcjonerzy, ale także pojedyncze osoby, które chcą pozbyć się z domu nadmiaru wciąż użytecznych rzeczy. Popularność tego typu inicjatyw rośnie, w miarę jak nakręca moda na zero waste i vintage.
– Wyprzedaże garażowe są świetną okazją do tego, aby zrobić przegląd rzeczy w domu i sprzedać przedmioty, których się już nie używa, z których się wyrosło lub które były nietrafionym prezentem. To także wszystkim raj dla pasjonatów m.in. PRL-owskiego wzornictwa, mody vintage i retro czy rzeczy, którym można nadać drugie życie – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.
– Na wyprzedażach garażowych za niewielkie pieniądze można upolować biżuterię, ubrania, często nawet od projektantów, a także kultowe przedmioty, np. szkło z Ząbkowic, ceramikę z Mirostowic, Łysej Góry czy Włocławka, sztućce z NRD, czy wazony w stylu fat lava z RFN. Nie brakuje także współczesnych przedmiotów, z którymi dotychczasowi właściciele chcą się po prostu rozstać, przy okazji zarabiając parę złotych – mówi.
Tak też ma być na wyprzedaży garażowej w Galerii Jurajskiej, która już 4 kwietnia zawita do centrum. – Wydarzenie organizujemy testowo, ale już przymierzamy się do całego cyklu. W planach mamy organizację „garażówek” co miesiąc, zawsze w pierwszą niedzielę. Póki co zaplanowaliśmy trzy takie wydarzenia. Liczymy, że się spodobają i z każdą edycją będą coraz większe, także pod względem liczby sprzedających – mówi.
Jak zostać sprzedawcą? To proste!
Pomóc ma w tym otwartość na wystawców. Na „garażówce” w Jurajskiej każdy może bowiem zostać handlowcem, pod warunkiem, że nie prowadzi działalności handlowej specjalizującej się np. w sprzedaży staroci, vintage czy antyków.
– Jeśli zrobiłeś porządek w domu, piwnicy lub na strychu i masz masę rzeczy w dobrym stanie – nie wyrzucaj ich. Przyjdź na „garażówkę” i sprzedaj je. Zachęcamy także do udziału w wydarzeniu kolekcjonerów, amatorów np. mody vintage, a także osoby, które zajmują się przerabianiem rzeczy zgodnie ideą reuse i repurpose – namawia przedstawicielka centrum handlowego.
Zainteresowani mogą zgłaszać się do 28 marca pisząc na adres mailowy jurajska@wyprzedazgarazowa.pl Wystarczy tylko krótko opisać, co się będzie sprzedawało oraz podać do siebie kontakt. Warto się spieszyć, bo jak zapowiada organizator, liczba miejsc jest ograniczona.
Wszystkim handlującym bezpłatnie udostępniona zostanie powierzchnia wewnątrz Galerii Jurajskiej. Każdy będzie musiał jednak samodzielnie zaaranżować swoje stoisko np. przy pomocy stolika turystycznego czy przenośnego wieszaka na ubrania. Stoisko będzie można także reklamować przy pomocy własnoręcznie zrobionego szyldu.
Więcej informacji dla wystawców, w tym regulamin można znaleźć na stronie www.galeriajurajska.pl, a także na fan page centrum handlowego na Facebook’u.
Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR
Jak zostać sprzedawcą? To proste!
Pomóc ma w tym otwartość na wystawców. Na „garażówce” w Jurajskiej każdy może bowiem zostać handlowcem, pod warunkiem, że nie prowadzi działalności handlowej specjalizującej się np. w sprzedaży staroci, vintage czy antyków.
– Jeśli zrobiłeś porządek w domu, piwnicy lub na strychu i masz masę rzeczy w dobrym stanie – nie wyrzucaj ich. Przyjdź na „garażówkę” i sprzedaj je. Zachęcamy także do udziału w wydarzeniu kolekcjonerów, amatorów np. mody vintage, a także osoby, które zajmują się przerabianiem rzeczy zgodnie ideą reuse i repurpose – namawia przedstawicielka centrum handlowego.
Zainteresowani mogą zgłaszać się do 28 marca pisząc na adres mailowy jurajska@wyprzedazgarazowa.pl Wystarczy tylko krótko opisać, co się będzie sprzedawało oraz podać do siebie kontakt. Warto się spieszyć, bo jak zapowiada organizator, liczba miejsc jest ograniczona.
Wszystkim handlującym bezpłatnie udostępniona zostanie powierzchnia wewnątrz Galerii Jurajskiej. Każdy będzie musiał jednak samodzielnie zaaranżować swoje stoisko np. przy pomocy stolika turystycznego czy przenośnego wieszaka na ubrania. Stoisko będzie można także reklamować przy pomocy własnoręcznie zrobionego szyldu.
Więcej informacji dla wystawców, w tym regulamin można znaleźć na stronie www.galeriajurajska.pl, a także na fan page centrum handlowego na Facebook’u.
Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR