czwartek, 24 marca 2022

Akcja "Zapal się na niebiesko dla autyzmu" wracamy po przerwie ze zdwojoną siłą

W Częstochowie po raz kolejny odbędzie się akcja "Zapal się na niebiesko dla autyzmu – Częstochowa 2022". 
W tym roku przyjęto  niebiesko - żółte barwy solidaryzując się z obywatelami Ukrainy. 
Od 31 marca do 2 kwietnia zaplanowano różnorodne wydarzenia.
Kulminacyjnym momentem będzie koncert Olka Klepacza z Dźwiękoszczelnymi: Michałem Roratem i Michałem Walczakiem.
 - Częstochowa już po raz kolejny włącza się w obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu. 
Celem jest propagowanie rozpowszechnianie wiedzy na temat zaburzeń ze spektrum autyzmu, a także kształtowanie wśród częstochowian postaw poszanowania dla „inności”, tolerancji i akceptacji dla osób z niepełnosprawnościami. Na znak solidarności z osobami z autyzmem jednocześnie pamiętając o obywatelach Ukrainy podświetlany będzie Klasztor Jasnej Góry i Miejski Dom Kultury w Częstochowie, który w tym roku jest współorganizatorem naszej akcji. Akcja „Zapal się na niebiesko dla autyzmu” to w Częstochowie zawsze mnóstwo atrakcji mających na celu przede wszystkim informowanie i propagowanie wiedzy na temat autyzmu.
 Ruszamy już 31 marca na placu Biegańskiego z happeningiem dla przedszkoli, 1 kwietnia organizujemy konferencję naukową „Jestem osobą z autyzmem – dajcie mi szansę” 2 kwietnia zapraszamy na kolejną edycję „Niebieskiego Maratonu” „Tanecznym krokiem w niebieski świat autyzmu”. Finał zostanie zwieńczony pierwszym w Częstochowie koncertem Olka Klepacza wraz z Dźwiękoszczelnymi : Michałem Roratem i Michałem Walczakiem.

Roman Kowalczyk
Stowarzyszenie Daj Mi Czas

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Wzruszające, autentyczne historie z dużą dawką emocji. Sprawdź nasze propozycje.

W cieniu Majdanka - Sylwia Kubik Niezwykle wzruszająca, autentyczna historia dwóch sióstr, które rozdzieliła akcja pacyfikacyjna przeprowadz...