Jak wynika z badań, w przeciągu ostatniego roku aż 76% Polaków wzięło udział w minimum jednej inicjatywie o charakterze dobroczynnym. Zaangażowanie w pomoc potrzebującym jest szczególnie widoczne w ostatnim czasie – wiele osób wspiera uchodźców z Ukrainy, dzieląc się z nimi chociażby produktami pierwszej potrzeby. Klienci sklepów Kaufland będą mieli ku temu kolejną okazję. W sklepach sieci odbędą się zbiórki żywności organizowane wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności.
- Klienci naszych
sklepów chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego też zbiórki
żywności przeprowadzane wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności są już
przedświąteczną tradycją w naszej sieci. Z przekazywanych produktów powstają
pełnowartościowe posiłki dla osób najbardziej potrzebujących – w tym roku także
uchodźców z Ukrainy przebywających w naszym kraju. Również jako firma w ramach
współpracy z OPP regularnie przekazujemy artykuły, które są dystrybuowane do
ludzi będących w trudnej sytuacji materialnej. W ciągu ostatnich dwunastu
miesięcy wartość towarów przekazanych za pośrednictwem sklepów Kaufland wyniosła
ponad 8 milionów złotych – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu
Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.