czwartek, 8 kwietnia 2021

[KSIĄŻKA DLA DZIECI] „Mój cień jest różowy” - Scott Stuart

TŁUMACZENIE: Michał Rusinek 

„Mój cień jest różowy” to podnosząca na duchu opowieść o odwadze bycia innym i byciu wiernym sobie. 

Historia chłopca z różowym cieniem ma mocny przekaz: pozwólmy dzieciom być tym, kim chcą, bo “być innym — jest bosko”! 

"Cień taty mojego niebieski jest cały –wszystkie chłopaki w rodzinie tak miały.

Lecz mój cień jest inny – od stóp aż do głowy – bo nie jest niebieski… Mój cień jest RÓŻOWY!" 


Inspirująca opowieść o małym chłopcu, który odkrył, że ma różowy cień… i poszedł do szkoły w spódniczce oraz o ojcu, który pokazał, co to znaczy naprawdę wspierać swoje dziecko w jego wyborach.
 „Mój cień jest różowy” Scotta Stuarta w przekładzie Michała Rusinka ukazała się  24 lutego 2021 nakładem wydawnictwa Znak Emotikon.


W przygotowaniu kolejna książka Scotta Stuarta, „Jak być prawdziwym mężczyzną?”

VII Jurajski Konkurs Plastyczny dla młodzieży i dorosłych „Ilustracja do bajek, legend, podań”

Najlepsze prace z ubiegłorocznego, literackiego konkursu “Legendy Jury” czekają na ilustracje - częstochowski ROK ogłosił VII Jurajski Konk...