Mango wróci do Galerii Jurajskiej. Umowa została już podpisana. Hiszpański brand zajmie w centrum handlowym lokal o powierzchni 680 m kw. Prace w lokalu już trwają, jego otwarcie zaplanowano na I połowę czerwca tego roku.
MANGO to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie, posiadająca sklepy w 112 krajach, zajmujące łącznie ponad 800 tys. m kw. W Polsce, razem z najnowszym lokalem, marka będzie mieć 28 sklepów ulokowanych w 14 miastach. Mango jest obecne m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie i Poznaniu.
W Polsce marka ulokowana jest głównie w największych i najpopularniejszych centrach handlowych. Sklep Mango w Galerii Jurajskiej będzie jedynym sklepem marki w północnej części woj. śląskiego.
Jak zapowiada właściciel, salon w Galerii Jurajskiej będzie mieć charakter flagowy. Oznacza to, że jego oferta będzie szersza niż np. sklepu franczyzowego. W asortymencie będzie można znaleźć kolekcje MANGO, MANGO KIDS, jak również MANGO MAN. Przestrzeń nowego salonu wyróżniać będzie się także nowoczesnym designem oraz atmosferą zakupów.
- Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
- Marka wraca do naszego centrum handlowego w wielkim stylu, nie tylko ze zdecydowanie większym sklepem, ale przede wszystkim z szerszą niż w przeszłości ofertą. Unikalny w tej części woj. śląskiego brand dopełni kluczową dla Galerii Jurajskiej ofertę modową, wprowadzając do niej kolejny element wyróżniający nasz tenant mix na rynku lokalnym i regionalnym - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Oferta modowa Galerii Jurajskiej już dziś jest jedną z najszerszych w tej części Polski. Tenant mix centrum handlowego wypełnia aż 59 polskich i zagranicznych marek odzieżowych, w tym m.in. H&M, Zara, TK Maxx, Massimo Dutti, Bershka, Guess, Reserved, House, Cropp, Medicine, Tatuum, Tally Weijl, Stradivarius, New Yorker czy Levi's. Szeroko pojęty segment fashion uzupełnia także 13 znanych marek obuwniczych (m.in. CCC, Deichmann, e-obuwie ECCO, Ryłko, Kazar, Wojas) oraz 12 sklepów oferujących biżuterię i dodatki (m.in. Apart, YES, W.Kruk, Jubitom Tous, Pandora czy Ania Kruk).
- Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym - mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.
I faktycznie, centrum handlowe ma wiele do zaoferowania markom takim jak MANGO. - Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe - mówi.
Ten potencjał dostrzegła hiszpańska marka. - MANGO to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę - dodaje Anna Borecka-Suda.
GJ
- Ostatnie lata przyniosły znaczący rozwój oferty modowej w Galerii Jurajskiej. Wielu naszych najemców zdecydowało się na modernizację sklepów, wprowadzenie nowych konceptów czy wynajem większej powierzchni. Pojawiły się także nowe marki. Mimo pandemii i trudnej rynkowej sytuacji, ten rozwój jest kontynuowany, czemu sprzyja fakt, że Galeria Jurajska stale postrzegana jest jako bardzo atrakcyjna biznesowo lokalizacja o ogromnym potencjale leasingowym - mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.
I faktycznie, centrum handlowe ma wiele do zaoferowania markom takim jak MANGO. - Brandy lokujące u nas swoje sklepy robią to w mocnym otoczeniu modowym, generującym footfall i obroty. Co więcej, zyskują dostęp do ogromnego i nienasyconego markami rynku, liczącego sobie blisko milion potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia jest także bardzo mocna regionalna pozycja galerii, która sprawia, że dla mieszkańców Częstochowy, ale i miast ościennych, jesteśmy od dekady obiektem pierwszego wyboru, zwłaszcza na zakupy modowe - mówi.
Ten potencjał dostrzegła hiszpańska marka. - MANGO to ważny rynkowy gracz, który z dużą rozwagą podchodzi do lokalizacji swoich sklepów, wybierając nie tylko najlepsze na rynku centra handlowe, ale także obiekty o dużym potencjale biznesowym, inwestujące w swój rozwój. Cieszy więc to, że budowana latami pozycja Galerii Jurajskiej została doceniona przez markę - dodaje Anna Borecka-Suda.
GJ