Częstochowski Oddział ZUS zaprasza na webinarium „Polski Bon Turystyczny.
Informacje dla: osoby uprawnionej, przedsiębiorcy turystycznego i organizacji pożytku publicznego". Odbędzie się ono 15 czerwca, we wtorek, o godz. 10.00.
Podczas szkolenia
będzie można dowiedzieć się komu przysługuje bon turystyczny, co trzeba zrobić
żeby go otrzymać, jak będzie wyglądało rozliczenie bonu oraz jak założyć konto
na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, które jest potrzebne do aktywowania
bonu. Szczegółowe informacje otrzymają także osoby i przedsiębiorstwa, które
zajmują się usługami hotelarskimi i imprezami turystycznymi. Podczas spotkania
uzyskają wiedze jak dołączyć do grona firm, w których płatność może być
realizowana bonem turystycznym, dlaczego konieczny jest do tego profil PUE oraz
co w sytuacji, gdy trzeba zwrócić pieniądze z rezerwacji, która była opłacona
bonem. - To tylko niektóre z zagadnień poruszone podczas wystąpienia ekspertów
ZUS. Wiedzy będzie bardzo dużo, zarówno dla rodziców, jak i firm i organizacji
pożytku publicznego zajmujących się turystyką. Ponadto w trakcie szkolenia
będzie można online zadać swoje pytania, na które po zakończeniu wystąpienia szkoleniowiec
odpowie słuchaczom - informuje Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy
ZUS województwa śląskiego.
Aby wziąć udział w
webinarium należy wysłać swoje zgłoszenie na adres email: zus.szkolenia.czewa@zus.pl W zgłoszeniu należy podać e-mail (na który zostanie wysłany
link do spotkania) oraz numer telefonu do kontaktu. Zapisy na szkolenie przyjmowane będą do 13 czerwca
2021 r. Szkolenie odbędzie się
za pośrednictwem platformy Cisco Webex Meeting.
Beata Kopczyńska regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego