W Galerii Jurajskiej, największym centrum handlowym na północy woj. śląskiego, ponownie otwarto salon marki Bershka, który powstał w oparciu o najnowszy koncept wizerunkowy marki, w którym neutralna architektura sprawia, że produkt jest jeszcze wyraźniej wyeksponowany. W sklepie znaleźć można także kasy samoobsługowe.
W Galerii Jurajskiej coraz więcej najemców
decyduje się na modernizację lokali, wprowadzanie nowego konceptu handlowego,
często opartego na rozwiązaniach omnichannelowych lub na przeniesienie sklepu na
większą powierzchnię. Tylko w ciągu ostatnich 2 lat taką decyzję podjęło wiele
marek obecnych w Jurajskiej od lat, w tym m.in. Vistula, Empik, Wittchen, Ryłko,
iDream, So!Coffee, Tatuum czy restauracja A-Dong. W efekcie, oferta centrum
handlowego stała się jeszcze bardziej wyróżniająca na regionalnym rynku oraz
oparta na nowościach i udogodnieniach dostępnych tylko w tym
obiekcie.
Także znaczący, globalni gracze w branży fashion, tacy jak Inditex, inwestują w rozwój swojej obecności w Jurajskiej i decydują się na remodeling lokali. Latem ubiegłego roku, po remoncie, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji, otwarto tu salon marki Stardivarius. Teraz Galeria Jurajska zyskała salon Bershka w nowej odsłonie. Inditex zdecydował się bowiem na zwiększenie powierzchni najmu lokalu oraz na wprowadzenie do obiektu najnowszego konceptu marki.
– Inditex to nasz wieloletni partner, który w Jurajskiej ulokowane ma aż 4 marki ze swojego portfolio: Zara, Massimo Dutti, Stradivarius i Bershka. Współpraca z firmą należy więc do kluczowych dla rynkowej pozycji galerii, chociażby z uwagi na mocno modowy charakter obiektu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Cieszy nas więc, że Inditex rozwija się w obiekcie, wprowadzając nowe koncepty. Modernizacja Bershki to ważne wydarzenie dla Jurajskiej oraz dla lokalnego rynku. Tym bardziej, że jest to sklep należący do grona najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych przez naszych klientów, a nowy, zachwycający koncept, jeszcze bardziej zwraca uwagę – dodaje.
Intencją nowego projektu salonu Bershka było stworzenie neutralnej architektury, w której głównym bohaterem staje się produkt. Zmodernizowany sklep charakteryzuje się także nowymi rozwiązaniami technologicznymi, w tym ekranami LED, na których można śledzić najnowsze kampanie oraz kasami samoobsługowymi, które usprawniają zakupy. Wyróżnia go także oferta. Sama marka istnieje dziś na skrzyżowaniu technologii, muzyki i mediów społecznościowych i posiada trzy główne linie – dla Niej, dla Niego oraz skierowane do nastolatek BSK – tworzące szerokie spektrum stylu i łączące codzienną odzież z wyjątkowymi trendami. Główna kolekcja dopełniona jest natomiast opcjami personalizacji, edycjami limitowanymi i szeregiem różnorodnych kolekcji na licencji.
– Rozwój Galerii Jurajskiej oparty jest dziś w dużej mierze na unikalnej na północy województwa śląskiego ofercie, zwłaszcza modowej i lifestylowej. Wiele topowych marek dostępne w regionie jest dziś wyłącznie u nas. Fakt, że od teraz w propozycji obiektu pojawia nowy koncept handlowy Bershka sprawia, że Jurajska zyskuje kolejny wyróżnik – mówi Anna Borecka.
Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR