piątek, 23 czerwca 2023

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Zanurz się w relacji pomiędzy ciałem i umysłem, zrozum samego siebie dzięki naszym propozycjom.

Śpiące królewny. 
Tajemnicze przypadki ze świata neurologii - Suzanne O'Sullivan

OBOWIĄZKOWA LEKTURA DLA FANÓW OLIVERA SACKSA
  • Czy jeśli uwierzymy w tajemniczą chorobę, to możemy na nią zapaść?
  • Jak wielką władzę nad ciałem może sprawować umysł?
  • Czy śpiączka może być zaraźliwa?
  • Skąd biorą się zaburzenia psychosomatyczne?

W Szwecji setki dzieci na wiele miesięcy, a nawet lat, zapadło w stan przypominający sen. W Le Roy, mieście na północy stanu Nowy Jork, u nastoletnich dziewcząt pojawiły się drgawki, które rozprzestrzeniły się wśród nich jak zaraza. Na Kubie pracownicy amerykańskiej ambasady po usłyszeniu w nocy dziwnych dźwięków odczuwali bóle głowy i tracili pamięć.

To tylko kilka przypadków chorób, których nie można wyjaśnić naukowymi metodami.

Neurolożka Suzanne O’Sullivan, podróżując po świecie, przygląda się najbardziej tajemniczym chorobom, które dotknęły całe grupy osób z różnych społeczności. Opisuje zjawiska wymykające się klasyfikacjom znanym współczesnej medycynie. Pokazuje, jak trauma wpływa na umysł, ingeruje w ciało i odpowiada za choroby, których nie można zidentyfikować.

Dzięki tej książce zanurzysz się w świecie relacji między ciałem i umysłem, który – jak pokazują opisane tu historie – wciąż jest oceanem pełnym tajemnic.

****

Lighter 
Uwolnij się od przeszłości, 
zbliż do teraźniejszości, 
otwórz na przyszłość - Yung Pueblo

NR 1 BESTSELLER NEW YORK TIMESA

Ta książka sprawi, że lepiej zrozumiesz samego siebie.

 Leżałem na podłodze, wypłakując łzy strachu i żalu, gdy nagle mój umysł tak się wyostrzył, że po raz pierwszy spostrzegłem, jak bardzo oddaliłem się od swojego potencjału. (…) 
Doprowadzałem moje ciało i umysł do niebezpiecznych granic – aż w końcu je przekroczyłem. – YUNG PUEBLO 

Yung Pueblo, odkrył swoją drogę do uzdrowienia po tym, jak sięgnął dna przez uzależnienie od narkotyków i życie nastawione jedynie na przyjemności. 

W swojej książce opowiada o uzdrawiającej podróży i sile aktywnej pracy nad sobą. Akceptacja jest pierwszym krokiem do uzdrowienia siebie, swoich związków i świata.

[POLECAMY KSIĄŻKĘ] Wzruszające, autentyczne historie z dużą dawką emocji. Sprawdź nasze propozycje.

W cieniu Majdanka - Sylwia Kubik Niezwykle wzruszająca, autentyczna historia dwóch sióstr, które rozdzieliła akcja pacyfikacyjna przeprowadz...